Witaj na Forum ExPartner.info!

Możesz korzystać z naszego forum jako gość. Zachęcamy jednak do rejestracji.
Będziesz wtedy zbierać punkty za każdy komentarz i dzięki nim sprawdzać osoby w naszej wyszukiwarce.

Sprawdź zasady punktacji

Zachęcamy do błyskawicznej rejestracji i aktywnej dyskusji.


Forum
11 wątków
Co sądzicie o tym jak dziewczyna ma dwa telefony?
Sam nie wiem co mam o tym myśleć....
Gość
13-11-2016 23:49:43
Jak pozbyć się malinki?
Jakieś sprawdzone sposoby macie??...
Gość
30-08-2016 17:26:47
Kiedy facet powinien mieć prawo skorzystać z usług prostytutki?
Kiedy facet powinien mieć prawo skorzystać z usług prostytutki? Może pytanie dziwne, ale jednak je napisałam. Czy facet ma do tego prawo i czy to może być usprawiedliwi...
Gość
08-11-2016 11:30:43
6 wątków
Mój stary mnie wkur**a.
Wkur*** i denerwuje, ale jednak go kocham. Dobrze czasem wylać żale... tylko nie ma komu, przyjaciółki się cieszą, a rodzinie trochę wstyd......
Gość
08-11-2016 11:33:05
Czy informacje z poradników maja sens?
Szukam pomocy, bo nie potrafię nawiązać dobrej relacji z facetami. Czytam różności i szukam wskazówek. Czy poradniki za kasę typu "zatrzymaj faceta" niejakiej znawczyni ...
Gigi
01-08-2016 23:29:42
Bogaty facet
Jak wyłowić bogatego faceta? Gdzie go znaleźć? Jak usidlić:> Ciągle trafiam na cienkie portfele, albo na dekli. ...
Gość
30-10-2016 19:09:39
5 wątków
Nienawidzę teściowej!
Jak się jej pozbyć z naszego życia rodzinnego?...
Gość
22-08-2016 14:58:00
Moja dziewczyna jest uzależniona od horoskopów.
Jak jej pomóc, kazdy życiowy ruch uzależnia od tych bzdur. Wydawało mi się, że ma poukładane w głowie, bo ma 37lat. Ale to jakaś masakra...maniaczka......
Gość
08-11-2016 11:34:09
Wkurzające perfumy.
Moja nowa, dziewczyna używa okropnych perfum, co jedne to gorsze, tak mnie wkurza, że nie mogę wytrzymać, zbyt króto się znamy i spotykamy, żeby rozpies****ć ją prezencik...
Gość
17-07-2016 20:53:21
3 wątków
Różne nazwiska.
Mamy z obecnym mężem różne nazwiska, to był mój wybór. Czy mogę w tym momencie, jakiś czas po ślubie przyjąć/zamienić nazwisko jednak na nazwisko takie jak ma mąż?...
Gość
08-11-2016 11:36:32
Relacja z byłym partnerem - jak rozmawiać?
Nie potrafimy wymienić między sobą z byłym, ani jednego słowa bez krzyku i złości, dzieci na to patrzą, nie wiem, jak zbudować relację, z byłym ze względu na dzieci....
Gość
19-07-2016 19:24:46
Mega mix rodzinny.
Jestem w nowym związku małżeńskim, mam byłego męża, dziecko z nim, z obecnym mężem również mamy dziecko. I się zaczyna mój problem, mój obecny mąż też ma byłą żonę i dzie...
Gość
17-07-2016 21:02:39
1 wątków
Mąż w Anglii.
Żyję i pracuję w PL z dwójką dzieci. Mąż pracuje za granicą. Pracuję, zajmuje się 2 dzieci, mąż czasem przyjeżdża, czasem wyśle nam kasę, ale tak naprawdę to żyję sama, u...
Gość
17-07-2016 21:04:53
5 wątków
Jak namówić żonę na powiększenie piersi?
Żona ma małe cycki, mam kasę, jak ją namówić na powiększenie cycek?...
Gość
22-08-2016 15:02:34
Nagie fotki w internecie i amatorskie pornole
Robiliśmy sobie z dziewczyną nagie fotki, i kręciliśmy filmiki. Teraz wywinąłem dziewczynie kilka przekrętów i mnie porzuciła. Boje się, że w zemście opublikuje gdzieś te...
Gość
08-11-2016 11:39:42
Erotoman gawędziarz wychowany na pornolach
Mam faceta nawet mi się podoba, ma jednak trochę wypaczone pojęcie o erotyce. Wychowany jest od małego na pornusach, takich w sumie najbardziej wg mnie oderwanych od życi...
Gość
12-08-2016 12:53:14
2 wątków
Co to jest przemoc ekonomiczna?
Nie pracuję, zajmuje się dwójką malutkich dzieci, mąż nie daje mi na nic pieniędzy, nie jestem w stanie podjąć pracy zajmując się bliźniakami? Czy to jest przemoc ekonomi...
Gość
19-07-2016 19:29:15
Czy to jest stalking?
Moja siostra ma nowego faceta. Ciągle kłócą się i potrzebują pomocy. Zaangażowałam się, co było błędem... Moje zaangażowanie co prawda ograniczało się do słuchania zwierz...
Gość
22-08-2016 15:03:23
3 wątków
Długość ma znaczenie! Jakie włosy u kobiety najbardziej podobają się facetom?
Pytam z ciekawości, czy dziewczyny z określoną długością włosów mają większe szanse na znalezienie fajnego faceta?...
Patryk Szy
04-06-2017 20:17:11
Za co rzucamy facetów?
Napisz czego brakowało Twojemu byłemu mężczyźnie, że go zostawiłaś?...
Gość
17-07-2016 21:17:16
Pozytywne wspomnienia.
Czy jest ktoś w ogóle w stanie mówić pozytywnie o swoich byłych?...
Gość
17-07-2016 21:18:10
3 wątków
Mieszkanie z teściami /rodzicami
zamieszkaliśmy po ślubie z rodzicami mojego męża – zgodziałam się bo dom duży no i ogródek , swieże powietrze dla przyszłych dzieci ze nie wspomnę o dziedziczeniu; teścio...
Gość
17-07-2016 21:19:26
Numerki po pijaku.
Mój facet podbija do mnie tylko po pijaku, na trzeźwo nie jest mną nigdy zainteresowany. Nie jestem jakimś potworem, czy oblechem, więc sobie nie myślcie. Po prostu nie r...
Gość
08-11-2016 11:38:10
Fajny chłopak nie chłopak.
Miałam fajnego chłopaka:, wykształcony, miły i spokojny. W zasadzie wszystko było w odcieniu pudrowego różu, ale niestety jak się okazało za dużo było dla mnie tego pudru...
Gość
08-11-2016 14:02:10
6 wątków
Przyzwyczajenie i proza życia, jak walczyć z nuda w związku?
Jak poznać, że związek już się sypie? Co robić, żeby nuda i przyzwyczajenie nie wykończyły związku? Boję się, że nie wystarczająco dbam o mojego faceta?...
dorotka
15-09-2016 10:17:27
Wirtualna dominacja - co to znaczy?
Jak wyżej wirtualna dominacja co to w ogle jest?...
Gość
17-07-2016 21:25:11
Niewiele wymaga i potrzebuje - jak żyć z taką nudną laską.
Kiedyś była, fajna, kochana i spontaniczna, teraz cieple kluchy, ale suche... Mam dość, czy to jej przejdzie, bo nie chcę się bawić w rozwody i dramaty. Czy baby które ta...
Gość
17-07-2016 21:28:35
6 wątków
Kogo kocha mój facet?
Czy mój facet kocha tylko mnie, nie raz ogląda się za innymi cyckami, czasem potrzeba kilku chwil żeby się zakochać, czytałam artykuł na ten temat i badania są jednoznacz...
Gość
28-08-2016 14:00:58
Kocham koleżankę...
Kocham moją koleżankę, ona niestety woli chyba facetów od kobiet, nie wiem, co robić, czy odpuścić czy spróbować, boję się, że zrobię krok w tą stronę, to stracę ją nawet...
Gość
17-07-2016 21:31:13
Jak sprawdzić przeszłość kobiety>?
Spotykam się z fajną kobietą. Nie chce ona mówić nic o swojej przeszłości. Czuje, że jest bogato doświadczona przez życie. Jak wybadać co nie co??...
Gość
17-07-2016 21:31:38
6 wątków
Macanki waszej kobiety z innym?
ciekawi mnie jakbyście zareagowali w tej sytuacji, mianowicie: "wchodzisz do domu i widzisz żonę w objęciach nieznajomego mężczyzny. Co robisz?" ...
Gość
17-07-2016 21:35:14
Superro randka?
Potrzebuję jakichś pomysłów na super randeczkę :) Taką niecodzienną, fantastyczną :) Chciałbym zrobić niespodziankę mojej kobiecie i coś takiego dla niej zorganizować - o...
Gość
17-07-2016 21:36:00
10 wątków
Co kupić w prezencie na gwiazdkę dla alkoholika?
Tak się nad tym zastanawiam, mało czasu już zostało, jedyne z czego się ucieszy to z flaszki. Ale to trochę nie na miejscu... Więc co kupić?...
Gość
17-07-2016 21:42:02
Kiedy na randce MUSISZ za siebie zapłacić?
Czy są takie sytuacje kiedy wypada abym to ja zapłaciła za siebie?...
Gość
17-07-2016 21:42:45
RANDKA Z MĘŻCZYZNĄ Z INTERNETU: WARTO?
No wlaśnie czy warto? Czy są jacyś normalni faceci w necie? Czy same niedorozwoje??...
Gość
17-07-2016 21:43:53
Porady
4 wątków
Problemy w wychowywaniu dziecka.
Nie żyje w dobrych stosunkach z moim mężem. Chyba z nim się rozwiodę. Nie wiem jak mam radzić sobie z tym, że wmawia dziecku że mamusia przestała synka kochać. Moim zdani...
Adrika
28-08-2016 13:36:07
Hobby razem czy osobno ?
Zawsze chciałem dzielić z moją kobietą swoje hobby tzn. Wycieczki of roadowe samochodem i biwakowanie w róznych dzikich m-cach ; ona oczywiście na początku znajomosci pod...
laseczka
29-03-2016 22:47:40
Jak zmusić babę do odkurzania chałupy??
Mieszkam z kolejną dziewczyną, ale straszna z niej syfiara, łazimy oboje w butach po domu i jest syf, jej to nie przeszkadza, ale mi zaczyna bo się potykam o fanty na pod...
Expert
29-07-2015 14:03:00
4 wątków
Jak zapomnieć o facecie który mnie nie chce?
Pytanie jak w temacie, jak zapomnieć??...
suarti
26-08-2016 19:59:37
Nie potrafię nikogo pokochać.
Czy coś jest ze mną nie tak, czasem się spotykam z facetami, ale nigdy nie bylam w nikim zakochana. Czy nie spotakalam wlaściwego faceta czy serio ze mna jest coś nie tak...
magda
13-09-2015 13:20:42
Śmierć żony.
Moja ukochana żona odeszła dwa lata temu. Do dziś nie potrafię sobie z tym poradzić. Ciągle kocham ją tak samo. Staję się cieniem człowieka. ......
kika13
01-08-2015 23:50:36
2 wątków
Kulturalne rozstanie.
Czy takie pojęcie jest w ogóle możliwe? Mam faceta, dosyć wrażliwego, szkoda mi go, ale mi nie pasuje. Jak mu podziękować, za współpracę? W sumie nawet nie wiem jak, to r...
Aneta Wli
18-04-2017 23:44:51
Jak odejść od żony?
Nie kocham żony. Jak się pozbyć żony najszybciej. Pewnie nie zechce zgodzić się na rozwód.......
suarti
27-08-2016 16:34:06
5 wątków
Życie z alkoholikiem
Kiedy nazwać można partnera alkoholikiem? Nasze społeczeństwo uznaje za normę wypicie lampki wina na koniec dnia dla rozluźnienia atmosfery. Więc jeśli spora część ludzi ...
Gość
07-05-2016 20:54:24
Facet psychopata, psychol, jak poznać, że jest taki zanim się zaangażujesz?
Spotykałam się z facetem, do dziś nie mogę dojść do siebie, po "związku z nim". Nie chcę pisać jak było pięknie na początku i jaki koszmar mnie spotkał później, tak w sum...
Expert
01-01-2016 15:23:43
Jak się wyplątać z toksycznej relacji?
Mam męża psychopatę... nie wiem jak się uwolnić......
Gość
19-07-2016 08:34:50
6 wątków
zdradza mnie
wiem, że mnie zdradza, nie wiem jak to udowodnić, oczywiście się wypiera, oszukuje, że to nieprawda, nie chce dać mi rozwodu, nie potrafię tak żyć, nie wiem co robić......
Expert
04-01-2016 21:02:40
Zdrada psychiczna? Czy powiedzieć o tym partnerowi?
Dręczą mnie wyrzuty sumienia. Często świntuszę w necie i nie czuję się uczciwie. Nie wiem czy się przyznać....
magda
11-03-2016 11:35:20
Zdrada psychiczna - co to znaczy?
Tak się zastanawiam, co to pojęcie znaczy i właśnie to mnie spotkało. Mój facet jest uzależniony od neta, ogląda gołe tyłki, flirtuje z jakimiś lalkami z portali randkowy...
magda
11-02-2016 00:03:34

Komentarze publikowane na forum są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Portal nie ponosi odpowiedzialności za ich treść..